Розпорядження керівника ВЦА  "Про затвердження Положення про відділ з надання адмініс..."  № 55 від 01.10.2021р. 
Документ №55 від 01.10.2021р. Чинний
        

 
Проєкти документа

Проєктів немає

 
Пов'язані документи

Пов'язаних документів немає

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

На сайті 01.10.2021



УКРАЇНА
СЛОВ'ЯНСЬКА МІСЬКА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
КРАМАТОРСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
КЕРІВНИКА СЛОВ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
від 01.10.2021  № 55
м. Слов'янськ
 

Про затвердження Положення про відділ з надання адміністративних   послуг Слов’янської міської військово-цивільної адміністрації     Краматорського району Донецької області



       Керуючись Законами України «Про військово-цивільні адміністрації», «Про адміністративні послуги», Постановами Кабінету Міністрів України від 20.03.2013 №118 «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг», від 30.01.2013 №44«Про затвердження вимог до підготовки технологічної картки адміністративної послуги», Указом Президента України від 26.05.2021 за №210/2021 «Про утворення військово-цивільної адміністрації» та розпорядженням керівника Слов’янської міської військово-цивільної адміністрації Краматорського району Донецької області від 20.08.2021 №5 «Про введення в дію структури та штатного розпису Слов’янської міської військово-цивільної адміністрації Краматорського району Донецької області»


1. Затвердити Положення про відділ з надання адміністративних послуг Слов’янської міської військово-цивільної адміністрації Краматорського району Донецької області (далі відділ з надання адміністративних послуг Слов’янської міської ВЦА), що додається.


2. Розпорядження підлягає оприлюдненню.


3. Координацію даного розпорядження залишаю за собою.




Керівник Слов’янської міської

військово-цивільної адміністрації                                                      В.М. Лях



Додатки:



Слов'янська міська ВЦА, Слов’янська міська рада
2018-2025 © Всі права застережено.