Розпорядження начальника ВА  "Про взяття на облік внутрішньо переміщених осіб, які по..."  № 1765 від 30.09.2024р. 
Документ №1765 від 30.09.2024р. Чинний
        

 
Проєкти документа

Проєктів немає

 
Пов'язані документи

Пов'язаних документів немає

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

На сайті 02.10.2024



УКРАЇНА
СЛОВ'ЯНСЬКА МІСЬКА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ
КРАМАТОРСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
НАЧАЛЬНИКА СЛОВ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ ВІЙСЬКОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
від 30.09.2024  № 1765
м. Слов'янськ
 

Про взяття на облік внутрішньо переміщених осіб, які потребують надання житлового приміщення з фондів житла для тимчасового проживання



Розглянувши висновок житлової комісії по формуванню фондів житла, призначеного для тимчасового проживання та надання такого житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб протокол № 36 від 27.09.2024 року, відповідно до п.п. 10 - 17 Порядку формування фондів житла, призначеного для тимчасового проживання, обліку та надання такого житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщеним особам, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 29.04.2022 № 495 (зі змінами), ст.15 Закону України “Про правовий режим воєнного стану”:


1. Взяти на облік внутрішньо переміщену особу, яка потребує надання житлового приміщення з фонду житла для тимчасового проживання Самойлова Олександра Олександровича, перебуває на обліку в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб в межах території обслуговування управління соціального захисту Слов’янської міської ВА з 06.09.2023 року, склад родини 1 особа (він - Самойлов Олександр Олександрович, (конфіденційна інформація)).


2. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника начальника Слов’янської міської військової адміністрації Андрія Секлецова.




В.о. начальника Слов’янської міської

військової адміністрації                                                                                                Іоанн РОСТОВ



Слов'янська міська ВЦА, Слов’янська міська рада
2018-2024 © Всі права застережено.