НОРМАТИВНІ АКТИ
СЛОВ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ ВА (ВЦА),
СЛОВ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Четвер, 21 листопада 2024 року
Проєкти документа
Про здійснення виконавчими органами Слов'янської міської ради делегованих
повноважень по забезпеченню вимог законодавства про розгляд звернень
громадян, здійснення контролю за станом цієї роботи за 9 місяців 2020 року
Проект рішення виконкому №26-1 від 21.10.2020р. Прийнятий
Пов'язані документи
Протокол № 26 засідання виконавчого комітету Слов'янської міської ради
Протокол засідань №26 від 11.11.2020р.
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
На сайті 17.11.2020
Про здійснення виконавчими органами
Слов'янської міської ради делегованих
повноважень по забезпеченню вимог
законодавства про розгляд звернень
громадян, здійснення контролю за станом
цієї роботи за 9 місяців 2020 року
На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови Донецької облдержадміністрації від 05.03.2008 №78 «Про виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008», п.7.3 рішення виконкому Слов'янської міської ради від 02.04.2008 №259 «Про виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008», керуючись Законом України “Про звернення громадян”, ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком Слов'янської міської ради
ВИРІШУЄ:
1.Інформацію начальника відділу по роботі зі зверненнями громадян Кулі М.А. про здійснення виконавчими органами Слов'янської міської ради делегованих повноважень по забезпеченню вимог законодавства про розгляд звернень громадян, здійснення контролю за станом цієї роботи за 9 місяців 2020 року прийняти до відома /додається/.
2.Керівникам відділів і управлінь міської ради, комунальних підприємств і підприємств, що надають послуги населенню:
2.1.Посилити особисту відповідальність та відповідальність виконавців за своєчасний та якісний розгляд звернень, надання письмових відповідей заявникам.
2.2.Забезпечити якісне виконання доручень керівників міської ради і виконання власних зобов'язань з розгляду звернень громадян по суті і надання своєчасних і обґрунтованих відповідей заявникам. При розгляді звернень громадян встановлювати реальні терміни їх остаточного виконання.
2.3.Підвищити контроль за дотриманням законодавства про звернення громадян та рівень персональної відповідальності посадових осіб за його дотримання. Не допускати надання неоднозначних, необґрунтованих, неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням термінів, встановлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам;
2.4.Передбачати у відповідях заявникам порядок оскарження прийнятих рішень, з посиланням на ст.16 Закону України “Про звернення громадян”.
3.Начальнику відділу по роботі зі зверненнями громадян Слов'янської міської ради Кулі М.А.:
3.1.Здійснювати контроль за організацією роботи зі зверненнями громадян у міській раді у відповідності до вимог діючого законодавства.
3.2.Надавати методичну і практичну допомогу відділам і управлінням міської ради, комунальним підприємствам і підприємствам, що надають послуги населенню.
4.Координацію роботи щодо виконання рішення покласти на заступника міського голови-керуючого справами виконкому Воропаєва В.М.
Міський голова В.М. Лях
2018-2024 © Всі права застережено.