НОРМАТИВНІ АКТИ
СЛОВ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ ВА (ВЦА),
СЛОВ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Субота, 21 грудня 2024 року
Проєкти документа
Проєктів немає
Пов'язані документи
Про внесення змін до розпорядження начальника Слов’янської міської військової адміністрації від 27.12.2023 №2542 «Про створення міської призовної комісії під час воєнного стану»
Розпорядження начальника ВА №812 від 23.04.2024р. Чинний
Історія документа
23.04.2024p. - Внесено зміни
Публікації документа
На сайті 29.12.2023
Про створення міської призовної комісії під час дії воєнного стану
На виконання статті 18-1 Закону України «Про військовий обов'язок і військову службу», пункту 17 розділу ІІІ постанови Кабінету Міністрів України від 21 березня 2002 року № 352 «Про затвердження Положення про підготовку і проведення призову громадян України на строкову військову службу та прийняття призовників на військову службу за контрактом» (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 20.01.2021 №100), телеграми командира (конфіденційна інформація) від 02.11.2022 року № 1314/2/56/92/2979, керуючись Законом України «Про правовий режим воєнного стану»:
1. Утворити призовну комісію для розгляду питань щодо:
- організації та проведення медичного огляду осіб, які перебувають на військовому обліку призовників та досягли 27-річного віку, взяття їх на військовий облік військовозобов’язаних або виключення з військового обліку;
- направлення призовників, які виявили бажання вступити до вищих військових навчальних закладів або військових навчальних підрозділів закладів вищої освіти, для проходження випробувань та складання вступних іспитів або прийняття рішення про відмову в такому направленні.
Затвердити основний склад комісії, що додається.
На випадок хвороби або відсутності з інших поважних причин голови, секретаря або членів призовної комісії створити резервний склад призовної комісії (додаток 1).
Засідання призовної комісії проводити на базі призовної дільниці першого відділу Краматорського РТЦК та СП.
2. Запропонувати першому відділу Краматорського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки (Кодіров):
2.1 Організувати заходи щодо виклику до призовної дільниці громадян, які перебувають на військовому обліку призовників та досягли 27-річного віку;
2.2 Організувати проведення медичного огляду вищезазначеної категорії громадян.
3. Для медичного огляду осіб, які перебувають на військовому обліку призовників та досягли 27-річного віку створити та затвердити основний та резервний склад медичної комісії на базі КНП Слов’янської міської ради «Міська клінічна лікарня м. Слов’янська». У разі потреби для додаткового медичного огляду громадян, які підлягають приписці до призовної дільниці виділити лікарів інших спеціальностей на базах інших клінічних лікарнях Слов’янської міської ради.
Персональний склад основного та резервного складів медичної комісії визначити наказом відділу охорони здоров'я Слов'янської міської військової адміністрації.
Надати для роботи у позаштатній постійно діючій військово – лікарській комісії при першому відділі Краматорського РТЦК та СП медичний персонал:
КНП Слов’янської міської ради «Міська клінічна лікарня м. Слов’янська»:
- лікар – 0,5 ставки;
- медична сестра – 3 ставки.
Рекомендувати директору КНП «Обласна клінічна психіатрична лікарня м. Слов’янська» Юрію Смалю провести медичний огляд громадян, у разі потреби додатковий медичний огляд громадян, які підлягають приписці до призовної дільниці першого відділу Краматорського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки.
Оплату праці лікарів медичної комісії та середнього медичного персоналу проводити за табелями КНП Слов’янської міської ради «Міська клінічна лікарня м. Слов’янська», згідно ч.6, ч.7 ст. 43 Закону України «Про військовий обов'язок і військову службу».
4. Начальнику відділу охорони здоров'я Слов'янської міської військової адміністрації Марині Порохняк забезпечити медичну комісію необхідним медико-санітарним інвентарем. Організувати своєчасне та якісне обстеження призовників за направленнями призовної комісії. Стаціонарне обстеження усіх призовників проводити на базі лікувальних закладів, згідно переліку лікувальних закладів, у яких проводиться медичне обстеження призовників (додаток 2).
Оформлення актів обстеження призовників проводити тільки лікарями-консультантами, призначеними наказом начальника відділу охорони здоров'я Слов'янської міської військової адміністрації. Акти реєструвати, підписувати керівником лікувального закладу, завідуючими відділеннями, лікарями, що проводили обстеження, завіряти печаткою закладу.
5. Рекомендувати керівникам підприємств, навчальних закладів, установ незалежно від форми власності та підпорядкування вирішити питання про збереження місця роботи, навчання та посади, оплату за рахунок коштів підприємств, установ, закладів середнього заробітку призовникам, які знаходилися на медичному обстеженні, згідно ч.2 ст.21 Закону України «Про військовий обов'язок і військову службу».
6. Рекомендувати керівникам підприємств, установ, організацій, навчальних закладів незалежно від підпорядкування і форм власності згідно абз.5 ч.8 ст.15 та ч.1 ст.38 Закону України «Про військовий обов'язок і військову службу» сповіщати призовників про їх виклик до першого відділу Краматорського РТЦК та СП і забезпечувати своєчасне їх прибуття до призовної дільниці першого відділу Краматорського РТЦК та СП.
7. Рекомендувати відділу поліції №4 Краматорського районного управління поліції ГУНП України в Донецькій області (Тугай) згідно ч.3 ст.38 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу» по запиту начальника першого відділу Краматорського РТЦК та СП проводити розшук, затримання і доставку до першого відділу Краматорського РТЦК та СП осіб, які ухиляються від виконання військового обов’язку.
8. Координацію роботи щодо виконання даного розпорядження покласти на відділ з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи Слов’янської міської військової адміністрації (Новак), контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.
Начальник Слов’янської міської
військової адміністрації Вадим ЛЯХ
2018-2024 © Всі права застережено.