Рішення виконавчого комітету  "Про затвердження комплексного плану заходів профілактик..."  № 235 від 06.02.2019р. 
Документ №235 від 06.02.2019р. Чинний
        

 
Проєкти документа

Проєктів немає

 
Пов'язані документи

Пов'язаних документів немає

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

На сайті 11.02.2019



УКРАЇНА
СЛОВ'ЯНСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
 
РІШЕННЯ
 
від 06.02.2019  № 235
м. Слов'янськ
 

Про затвердження комплексного плану

заходів профілактики грипу та гострих

респіраторних вірусних інфекцій

у м.Слов’янську на 2019-2023



З метою недопущення епідемічних ускладнень і смертності від грипу та гострих респіраторних інфекцій, керуючись ст. 30 Закону України «По забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», ст. 8, 11 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», розпорядженням КМУ від 01.03.2006 № 118-р «Про затвердження плану заходів щодо боротьби з грипом серед населення та запобігання виникненню його пандемії», ст. 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком


ВИРІШУЄ :


1. Затвердити комплексний план заходів профілактики грипу та гострих респіраторних інфекцій у м.Слов’янську на 2019-2023 роки (додається).


2. Фінансовому управлінню (Ковальов) передбачити додаткове фінансування для лікувально-профілактичних закладів з метою забезпечення медичного обслуговування у період епідемій грипу та ГРВІ.


3. Відділу охорони здоров’я Слов’янської міської ради (Джим) щорічно до 10 січня, наступного за звітним року, інформувати департамент охорони здоров’я облдержадміністрації про виконання заходів з профілактики та боротьби з грипом та іншими гострими респіраторними інфекціями в м.Слов’янську.


4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Підлісного Ю. І.



Міський голова                                                                                                                     В.М.Лях



Додатки:



Слов'янська міська ВЦА, Слов’янська міська рада
2018-2024 © Всі права застережено.