НОРМАТИВНІ АКТИ
СЛОВ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ ВА (ВЦА),
СЛОВ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Вівторок, 06 травня 2025 року


Проєкти документа
Проєктів немає
Пов'язані документи
Пов'язаних документів немає
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
На сайті 09.10.2017
Про проведення інвентаризацій
Відповідно до статті 10 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 р. № 996-XIV, Положення про інвентаризацію активів та зобов'язань, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 р. № 879, Порядку подання фінансової звітності, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2000 р. № 419, згідно листа Донецької обласної державної адміністрації від 28.09.2017 № 0.2/16я-352/4-17, керуючись ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
1. Створити комісію з проведення інвентаризації в наступному складі:
Сіваш Дмитро Вікторович – голова комісії, заступник міського голови;
члени комісії:
Гетьман Алла Костянтинівна - головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності;
Давидова Інна Іванівна – начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності – головний бухгалтер;
Кашкарова Любов Геннадііївна – головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності;
Попов Олександр Олексійович – спеціаліст 1 категорії відділу інформаційного забезпечення.
2. Комісії провести інвентаризацію комп’ютерного обладнання, програмно-апаратних комплексів системи відеоспостереження та виборчих скриньок, переданих Центральною виборчою комісією на відповідальне зберігання Слов’янській міській раді станом на 01.10.2017 року. Строк проведення інвентаризації - з 04.10.2017 р. по 05.10.2017 р.
3. Комісії провести повну інвентаризацію основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів і документів та розрахунків з перевіркою їх фактичної наявності та документального підтвердження станом на 01.11.2017 року. Строк проведення інвентаризації - з 01.11.2017 р. по 22.11.2017 р.
4. Комісії дані інвентаризації з кожного виду цінностей записати окремо по матеріально - відповідальним особам в інвентаризаційні описи, передати у відділ бухгалтерського обліку та звітності для відображення в бухгалтерському обліку та підготовки порівнювальних відомостей. Результати інвентаризацій відобразити в Протоколах комісії з проведення інвентаризацій.
5. Комісії у п'ятиденний термін після закінчення інвентаризацій передати матеріали на затвердження міському голові.
Міський голова В.М. Лях
2018-2025 © Всі права застережено.