НОРМАТИВНІ АКТИ
СЛОВ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ ВА (ВЦА),
СЛОВ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Четвер, 16 січня 2025 року
Проєкти документа
Проєктів немає
Пов'язані документи
Пов'язаних документів немає
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
На сайті 27.04.2016
Про дозвіл на проведення заходу РЕЛІГІЙНОЮ ГРОМАДОЮ
ЦЕРКВИ БОЖОЇ «ДОБРА ЗВІСТКА» М.СЛОВ’ЯНСЬКА
ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ ТА РЕЛІГІЙНОЮ ГРОМАДОЮ ЦЕРКВИ
ХРИСТИЯН ВІРИ ЄВАНГЕЛЬСЬКОЇ «ПРЕОБРАЖЕНИЕ
ГОСПОДНЕ» МІСТА СЛОВ’ЯНСЬКА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Розглянувши звернення РЕЛІГІЙНОЇ ГРОМАДИ ЦЕРКВИ БОЖОЇ «ДОБРА ЗВІСТКА» М.СЛОВ’ЯНСЬКА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ про проведення спільно з РЕЛІГІЙНОЮ ГРОМАДОЮ ЦЕРКВИ ХРИСТИЯН ВІРИ ЄВАНГЕЛЬСЬКОЇ «ПРЕОБРАЖЕНИЕ ГОСПОДНЕ» МІСТА СЛОВ’ЯНСЬКА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ 01.05.2016 року о 16.00 год. “Урочистої Великодньої Ходи”, керуючись ст. 39 Конституції України, ст. 21 Закону України «Про свободу совісті та релігійні організації», ст. 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Слов’янської міської ради
ВИРІШИВ:
1. Дозволити РЕЛІГІЙНІЙ ГРОМАДІ ЦЕРКВИ БОЖОЇ «ДОБРА ЗВІСТКА» М.СЛОВ’ЯНСЬКА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ проведення спільно з РЕЛІГІЙНОЮ ГРОМАДОЮ ЦЕРКВИ ХРИСТИЯН ВІРИ ЄВАНГЕЛЬСЬКОЇ «ПРЕОБРАЖЕНИЕ ГОСПОДНЕ» МІСТА СЛОВ’ЯНСЬКА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ 01 травня 2016 року о 16.00 год. “Урочистої Великодньої Ходи” за наступними маршрутами:
- Вул. Одеська, буд. 30 — вул. Шевченка — пл. Соборна;
- Вул. Центральна, буд. 45 — площа Соборна.
2. Відповідальність за дотримання громадського порядку та належного санітарного стану під час проведення заходу покласти на РЕЛІГІЙНУ ГРОМАДУ ЦЕРКВИ БОЖОЇ «ДОБРА ЗВІСТКА» М.СЛОВ’ЯНСЬКА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ.
Відповідальна особа:
Демідович Олексій Олексійович – старший пастор РЕЛІГІЙНОЇ ГРОМАДИ ЦЕРКВИ БОЖОЇ «ДОБРА ЗВІСТКА» М.СЛОВ’ЯНСЬКА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ, (конфіденційна інформація).
3. Слов’янському відділу поліції Головного Управління Національної поліції України в Донецькій області (Альошин) забезпечити публічну безпеку і порядок, регулювання дорожнього руху та контроль за дотриманням Правил дорожнього руху його учасниками під час проведення зазначеного заходу.
Міський голова В.М.Лях
2018-2025 © Всі права застережено.