Рішення виконавчого комітету  "Про надання одноразової матеріальної допомоги малозабез..."  № 1300 від 19.12.2018р. 
Документ №1300 від 19.12.2018р. Чинний
        

 
Проєкти документа

Проєктів немає

 
Пов'язані документи

Пов'язаних документів немає

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

На сайті 26.12.2018



УКРАЇНА
СЛОВ'ЯНСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
 
РІШЕННЯ
 
від 19.12.2018  № 1300
м. Слов'янськ
 

Про надання одноразової матеріальної

допомоги малозабезпеченим

громадянам


На виконання рішення Слов’янської міської ради від 29.12.2014 № 9-LХХІ-6 «Про затвердження Програми соціального захисту деяких категорій мешканців на території Слов’янської міської ради на 2015-2019 роки в межах власних повноважень» (зі змінами), розглянувши заяви, що надійшли від малозабезпечених громадян про надання одноразової матеріальної допомоги, враховуючи рішення Комісії з питань надання одноразової матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам та іншим соціально незахищеним верстам населення (протокол від 07.12.2018 №06-73/09), керуючись ст. 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради


В И Р І Ш У Є:


1. Управлінню соціального захисту населення Слов’янської міської ради (Альохіна) надати одноразову матеріальну допомогу громадянам, які опинилися у скрутному матеріальному становищі згідно додатка.


2. Фінансовому управлінню міської ради (Ковальов) надати Управлінню соціального захисту населення Слов’янської міської ради кошти у сумі 11941,90 грн. (Одинадцять тисяч дев’ятсот сорок одна грн. 90 коп.) за рахунок коштів, передбачених Управлінню соціального захисту населення Слов’янської міської ради у місцевому бюджеті на інші витрати (КПКВК 0813242) з врахуванням видатків по КЕКВ 2240 на поштовий збір у сумі 86,90 грн. (Вісімдесят шість грн. 90 коп.).


Міський голова                                                                                                                       В.М. Лях



Додатки:



Слов’янська міська рада
2021 © Всі права застережено.